Jak dostarczamy zamówienia?
Zamówienia złożone na FlowerStory dostarcza pracownik kwiaciarni. Dostarczane one są w zaznaczonym przez Państwa dniu oraz przedziale czasowym.
Kurier może przedzwonić do adresatki/adresata przed dostawą w celu upewnienia się czy jest ktoś pod danym adresem. Nigdy nie zdradzamy co jest przesyłką oraz kto nadał paczkę (chyba że wpiszą Państwo co innego w uwagach dla kuriera).
W razie nieobecności adresatki/adresata pod podanym adresem, kurier próbuje się skontaktować telefonicznie i ustalić czy może zostawić przesyłkę u sąsiada, portiera, recepcji lub innym pobliskim adresie. W niektórych przypadkach możliwy jest ponowny przyjazd w godzinach wieczornych.
W przypadku gdy nie ma nikogo pod podanym adresem oraz nikt nie odbiera telefonu, kurier może zostawić przesyłkę u sąsiada, portiera, recepcji i niezwłocznie poinformuje sms adresatkę/adresata gdzie została przekazana przesyłka.
Jeśli mają Państwo jakieś uwagi odnośnie dostawy, bardzo prosimy je zamieścić w polu „Uwagi do kuriera” podczas składania zamówienia. Jeżeli będzie to możliwe dołożymy wszelkich starań aby się do nich dostosować.